استرس کرونا

توصیه هایی برای مقابله با استرس کرونا

چگونگی مقابله با استرس کرونا

ترس و نگرانی و سردرگمی در مواقع شیوع اینگونه بیماری ها کاملا طبیعی است. در چنین مواقعی تلاش کنید با افرادی که به آنها اعتماد دارید و یا دوستانتان تماس بگیرید.

استرس کرونا را با راه های صحیح کاهش دهیم.

اگر در چنین مواقعی مجبور به ماندن در خانه هستید، سعی کنید سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید؛ رژیم غذایی سالمی را رعایت کنید، خوب بخوابید و ورزش کنید. با عزیزان خود در خانه ارتباط داشته باشید و با دوستان خود از طریق تلفن و ایمیل در تماس باشید.

– مصرف سیگار، الکل و مواد مخدر را کنار بگذارید. اگر احساس دستپاچگی و سردرگی داشتید با پزشک یا مشاور تماس بگیرید.

– سعی کنید به اطلاعات درست دسترسی داشته باشید. اطلاعاتی را جمع آوری کنید که در تصمیم گیری های درست و منطقی و در پیش گرفتن اقدامات محتاطانه مرتبط با کرونا به شما کمک کند.

– زمان گوش دادن به رادیو و تلویزیون و هر رسانه دیگری را که بر نگرانی خود و خانواده تاثیر منفی می گذارد محدود کنید.

– سعی کنید با سرگرمی ها و مهارت هایی که در زمان های عادی انجام می دادید، احساسات خود را در زمینه استرس کرونا مدیریت کنید.

با یک کلیک می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید